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Path of Exile: Neuer Patch und große Content Pläne

Lead Designer Chris Wilson spendiert allen Path of Exile Spielern einen neuen Patch und freut sich auf die kommenden Inhaltserweiterungen im Action-RPG. 

Patch 0.10.01 bringt neue Grafiken, Musik und mehr

Path of ExileDas Entwicklerteam von Grinding Gear Games macht große Fortschritte und in der letzten Nacht wurde der nächste größere Patch auf die Server gespielt. Wir haben für Euch eine kleine Liste der wichtigsten Ergänzungen zum Action RPG. Neben den neuen Gem-Grafiken wurden unter anderem auch alle Duelist-Animationen sowie die Bluteffekte verbessert, 11 neue Map-Typen hinzugefügt sowie diverse Balancing-Anpassungen und Bugfixes vorgenommen. Die kompletten Patchnotes für Patch 0.10.1 mit Details zu allen Änderungen findest du im unteren Bereich dieses Artikels.

Chef Entwickler Chris Wilson teilte den Fans zusätzliche mit, dass mit Patch 0.10.2 dann der Open Beta Content-Zeitplan angestoßen werden, der u.a. die regelmäßige Einführung neuer Skills, Unique Items etc. vorsehe. Im Laufe der kommenden Woche sollen weiterhin die Preise für die neuen Renn-Ligen vorgestellt werden. Um diese festzulegen, finden derzeit regelmäßig Testrennen statt. Informationen und eine Übersicht der Rennen findet Ihr in unserem Path of Exile Bericht. Zudem wollen die Entwickler in der nahen Zukunft einige Fixes für die 0.10.1-Patch-Serie veröffentlichen.

Hilfreiche Tipps und Tricks findet Ihr auf unserer Path of Exile Guides Seite mit weiterführenden Informationen.

Path of Exile – Version 0.10.1

Features/Content – Inhaltsupdate

  • Neue Grafiken für die Fähigkeiten-Edelsteine und Support-Steine.
  • The 3d artwork for many shields has been substantially updated and improved.
  • Overhauled most of the sound effects so that they use pitch and volume variations to avoid being repetitive.
  • Added new music for the Act Three boss fight.
  • Improved all of the Duelist’s animations.
  • The Unique bow Death’s Harp now has a particle effect for its custom art.
  • Updated and shrunk the visual size of Frenzy, Endurance and Power charges.
  • Added magic-only skeletons for the Map necro boss that can raise magic monsters.
  • Pressing the alt (or highlight) key in trade while hovering an item now says “item level” rather than “level” to make it clearer.
  • On-hit effects can now apply even if they deal no damage.
  • Renamed “Angel Kite Shield” to “Angelic Kite Shield”.
  • Overhauled the zombie audio.
  • Improved blood effects.
  • Continued to incrementally improve the art, effects, environments and sound.

End-game Map Changes – Veränderungen im High-Level Bereich

  • 11 neue Karten (Maps) wurden hinzugefügt: Arsenal, Arcade, Ghetto, Promenade, Temple, Colonnade, Bazaar, Crematorium, Precinct, Shipyard and Shrine.
  • Map progression now extends to area level 77.
  • Maps which had the same level topologies as other maps now have their own new layouts.
  • The Labyrinthine mod now provides a more consistent increase in maps and is comparable to the Massive mod on applicable maps.
  • Some existing maps have had their bosses changed or reworked.
  • Some recipes for upgrading maps produce a different map than they did previously.

Balance Changes – Allgemeines Balancing

  • Stun Threshold Reduction now has diminishing returns when it exceeds 75%. It’s still possible to build very effective stun characters, but they cannot permanently lock down the hardest of bosses.
  • Increased the non-percentage Armour values on item mods to be the same as Evasion.
  • Boss totems now do more damage with Spark.
  • Increased the damage that Perpetus deals with Ethereal Knives.

Bug Fixes – Fehlerbehebungen

  • Fixed a bug where monsters affected by the Energy Shield aura would get too much Energy Shield in multiplayer games.
  • Fixed a bug with where social status messages could wrap around incorrectly.
  • Fixed a bug where players could not right click offline players on the friends list.
  • Fixed a bug where the Stun Threshold Reduction on Mortem Morsu was not limited to just attacks by that weapon.
  • Fixed a server crash related to currency items.
  • Fixed a server crash that would occur involving Bear Traps.
  • If you have a full microtransaction stash and purchase an additional microtransaction, a new microtransaction tab will now be added. This currently only works if you are not logged into the game client at the time. The addition of microtransaction stashes while you are logged in will be fixed in a future patch.

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